Sömnlös

Jag har länge sagt att jag hatar söndagar men skulle vilja specificera mig till söndagkvällar/nätter. Jag kan ju för i helvitte aldrig sova på sådana. Kan kanske bero på att jag i regel har en tendens att vända dygnet lite under helgen men det varken vill jag eller orkar spekulera i. Grädden på moset är denna natt att föreläsningen imorgon börjar 0830 istället för 0900 som brukligt. Vafan är det för jävla påfund. Jag tror det kan vara nåt personligt.

Jag har dock lyckats komma på en sak som glädjer mig något i denna annars värdelösa stund. KINESERNA!! Jag bor ju i korridor med jättemånga kineser. Jag visste inte att jag gillade kineser så mycket som jag gör. En kväll när jag tassade in i köket stod det ett gäng och stekte ris. Flied lice tänkte jag och skrattade inombord. Stereotyper är kul. Sen ser dom ofta väldigt roliga ut. Det lär man ge dom. I mitt fotbollslag finns det en kines som heter Roppanjang. Förjävla lustig prick med en genuint vacker själ.

Nu ska jag återgå till att stirra i taket som jag inte kan se för allt mörker.

Hoppas ni sover sött era as!

//Johansomfan

Kommentarer
Postat av: River

Själv sov man som en stock hela natten.. riktigt gött var det.

2007-12-17 @ 11:23:41
Postat av: ellen

Fy fan för söndagnätter johan. jag hatar dom. jag känner mig som ett psykfall på söndagnätter när jag inte kan sova. ush.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback