Rymden kittlar

Rymden är ett jävla tok alltså, men ett jävla tok jag gillar. Jag ska inte på nåt sätt försöka mig på att förstå, det snurrar i huvudet redan vid tanken oändlighet x oändlighet, men det är ändå så förbaskat spännande. Fast egentligen är det tanken på rymdflottor, stora jävla rymdskepp, dödstjärnor, laser och planeter med lurviga små invånare som är mest spännande.
Men nu slösurfar jag in på aftonbladet och vad finner man där? Jo, nu jävlar är det en dödlig rymdstråle där uppe som kan krossa planeter hur den vill. Den skjuter tydligen någon sorts dödlig energi (red bull? ), som får planeter att förintas. Hur häftigt är inte det?? Ett svart hål med så mycket kraft, så den skjuter ut en stråle energi som pajjar allt som kommer i närheten.
Forskare säger att vi är utom fara här på jorden, men jag tycker det är lite synd på ett sätt. Jag väljer fan hellre att få jorden upplöst av en skitfarlig enerigstråle från ett svart hål än att vi sakta dödar oss med stadsjeepar.

May the Force be with you

/Hank


Kommentarer
Postat av: ellen

men shit vilken jävla grej, den är helt sjuk. kolla på dn.se där har dom en animation av "dödsstrålen".


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback