Pro Evolution Soccer!

Jag är för trött för att skriva något längre inlägg nu.

Ville mest berätta att jag och Hanky totalt krossat Juden och Markus på PES (fotbolls-tv-spel). Det var inte direkt oväntat, men ack så skönt. Jag ser nu framför mig hur de sitter tillsammans hand i hand och gråter och jag känner hur smilbanden av någon outgrundlig anledning rycker en smula. Alla som med suksess hållt en Sony Playstation Dual Shock 2 i sin hand vet vad jag pratar om.

Linn: Min sista mening med skrivandet är såklart att genera och få folk att känna sig obekväma. Är dock rädd att Maffialingon inte heller är de ljuvaste av toner. Där kan de gå tufft till, både verbalt och fysiskt. Se det som ett test.

//Johansomfan

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag klarar det! Jag klarar allt. Jag är stenhård! Trust me, try me, trust me, try me.

Postat av: lillfransåsen

du vet att jag limmar upp er alla på pes.
har för övrigt kirrat den bästa juleklappen till texas berglund idag. umeyo holding it down. powpow!

2007-12-20 @ 15:53:45
URL: http://fotolog.com/oui_stadium

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback