Nattlig aktivitet

Om det finns någon trogen läsare där ute så kanske ni minns mitt inlägg om sexdockan Fantasia. Jag tycker det är förbannat roligt med det här fenomenet, men även lite förbryllande.
Jag har liksom inte grepp på saken, ingen kontroll. Vem? Vem gör dem? Vem köper dem? Vad är det som driver dem?
Nattens fynd av nästa stora fynd av hysteriskt roliga sexdockor är:

Får jag presentera:

MISS WORLD

46229-111

Här har ni henne! Miss World, hon är i naturlig storlek, med långt blont hår, både vagina och anus. Sen ett plus, hon är parfymerad. Sen ser hon ju ut ha det väldigt bekvämt inne i den lilla lådan.
Ja, det är bara att konstatera, världen är en jävla djungel.

/Hank


Kommentarer
Postat av: Linn

Vilken helt fantastisk idé att ni bloggar tillsammans nu! Och det går ju riktigt bra! Jädrar vad ni bloggar. Jag ska läsa allt. Precis allt. Nu kanske man blir lite inspirerad också... och kan få fart på sitt egna skrivande lite mer. Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback