Mycket nu

Ojoj, ledig dag och man stiger upp klockan 09.00 bara för att sätta igång med tenta. Men jag vet nog hur det kommer bli, jag tar en kopp kaffe, kollar lite tecknat på tv, sen hittar jag på nåt annat.
Fast jag behöver verkligen skriva klart, så jag blir av med en tenta i allafall, för sen är det antagligen 3 kvar om jag tippat rätt på att jag körde den senaste.
Det är ganska skönt att komma upp tid, det regnar ute, jag lyssnar på Massive Attack, dricker en kopp Java och funderar över identitet och kroppslighet i Ghost In The Shell.

Meningslöst inlägg. Nu ska jag skriva lite, sen åker morbror Henke till Ikea.

Kommentarer
Postat av: ellen

Det var ett trevligt inlägg tycker jag. Jag gillar att läsa om vardagen.
Eller hur, visst är det skönt att vara uppe tidigare än man måste ibland. Då kan man passa på att njuta lite av tiden.
Hoj.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback