moneymoneymoney

Det här med pengar är ju ett jävla påfund.

150 kr rik utan en enda julklapp inhandlad, ska det vara så?

Sen det här med nyår. Kan ingen jävel bara styra upp det? Jag vet att juden ligger i, men om det skiter sig då? Snackades ju om fulkryssning, men det verkar ju också va helt slutsålt, dvs om man inte har en festbudget motsvarandes Gambias statsskuld att punga ut. Det faktum att Tallink inte har plats för oss får mig knappast att känna  mig som världens mittpunkt.

Ellen: Vi behöver den hjälp vi kan få. Luftgevärskunnande är meriterande men kan du nåt om trafficking?


//Johansomfan

Kommentarer
Postat av: ellen

Jag håller på å läser in allt jag kan komma över om trafficking nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback