Midnattsmässa

Min klagan har blivit hörd!

I år är nog första året ingen (hittills idag) försökt tjata iväg mig till den där så "otroligt fina jultraditionen" Midnattsmässan. Sitta i en helvetes massa timmar och lyssna på en fiktionsstory om nån Jesus-dude är inget för mig. Mysigt säger vissa, träsmak ända upp i gomseglet säger Johan.

"Men det är ju så trevligt att träffa alla som kommer hem över jul" är en väldigt vanlig ditlurare och förvisso kan det väl ligga nåt i det, men att vi svenskar skulle kunna umgås nyktra får ni försöka lura nån annan. Jag spar mig till juldagen. Feel free to follow my lead.

Måste också passa på att tacka Steffo T för en mycket mysig glöggkväll/lustgasorgie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback