Labbråttan

Äntligen har den här jävla skitdagen gått i graven.

I backspegeln kan man nu konstatera att natten från helvete följdes upp av en nästan lika vidrig dag. Redan befintlig huvudvärk och illamående är inte BFF med sniffande på diverse rövprover. Man kan i och för sig ställa sig frågan vad den perfekta uppladdningen är? Jaja, det var i alla fall kul att ha labbrock på sig. Och likheten i lukt mellan Hankys mössa och e coli är tamejfan ordentligt oroväckande.

I övrigt kan jag teasa lite med att vi står i startgroparna till att bilda en maffia. Juden, Benke och Junior. Juden är redan utsedd ledare såklart. Han är ju redan så sjukt djupt i gatan.

//Johansomfan

Kommentarer
Postat av: sara

fint. dagen förtjänar onekligen att bli omskriven
önskar jag kunde lägga ut ett doftprov i cyber space också. fy fan.
mitt liv är genast ljusare nu när ni är så flitiga.
Du är väl för ljuvlig hela du!!!och henke är söt när han är tyst!

2007-12-18 @ 00:20:10
Postat av: ellen

maffia ey? säg till om ni behöver min hjälp med nåt. jag är bra på:
att wrappa folk runt mitt finger
att skjuta med luftgevär
att hoppa från mellan tak

Postat av: Linn

Men hallå, kan inte jag få va med då? Jag vill också va maffia. Jag kan massa saker. Jag kan... typ... ramla ner i hål och sånt där.

2007-12-18 @ 20:48:16
URL: http://linnhelene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback