kritik

Jahopp.
På grund av kritik jag fått över min plats här på internet har jag väl beslutat att avsluta min blogg.  Det har varit trevligt att skriva här, låta de få som läser uppdatera sig om vad som sker omkring mig.
Men på grund av idolsaras inlägg häromdagen,
läs här, så har jag bestämt att lägga ner. Jag har ingen glädje längre, ingen sprudlande blogglust och tydligen har jag sveriges sämsta blogg. Så varför i helvete ska jag ha den här sidan. 
Jag kan berätta personligen om vad som händer runt omkring mig till mina kamrater och hädanefter kommer jag endast skriva på min bok. Så får ni köpa den istället.
Tack å hej.

En protestlista över nedläggandet av bloggen finns inte, men  skriv här om ni kommer skära sönder era små handleder av sorg över skrivslutet. Då kanske jag hittar på nåt.
God jul.

Kommentarer
Postat av: sara

jag skär mina handleder nu.
slösa inte bort din talang!

2007-12-16 @ 12:52:15
Postat av: Linn

näää. lägg inte ner!

Postat av: Ylf

buhuu vad ska jag göra nu... fan va detta suger!! som om det inte räckte att bli dissad av en tysk brud på t-banan

2007-12-16 @ 18:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback