Konstigt

Det här var väl märkligt. Igår var jag ju som jag skrev sjuk, med feber och frossa, men idag mår jag näst intill prima, förutom lite halsont.
Men det märkliga är, att två goda kamrater till mig var precis likadan. För dels så var PC likadan igår, med feberfrysningar precis som mig och nu när jag ringde upp Negroiden så hade han varit precis likadan. Han hade varit så svag igår att han knappt kunnat packa en väska. Det var väl märkligt va? Undra om det var fler som hade feber igår..

För övrigt ringde Idolsara igår kväll och skrek ut följande :

-Henrik, hjälp! Johansomfan är här hos mig och är skitfull. Han har tagit av sig sina kalsonger och springer runt i min lägenhet..

Jag hoppas deras studerande gick bra.

/Hank

Kommentarer
Postat av: sara

tack för grattandet.
studerandet gick utmärkt.

2007-12-21 @ 12:39:39
Postat av: ellen

jag hade inte feber igår.
är du i gävle/oklahoma nu?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback