Kompanjonen även sömnlös

Måste instämma helt i vad min fantastiska bloggkompanjon nyss skrivit. Söndagsnätter, vad fan är deras problem?
Klockan är nu 03:24 och mina ögon vidöppna.
Kanske ska smyga ut i köket och kolla om samma jeppe som satt och studerade natten mot idag sitter kvar. Annars som tur är håller Tony Soprano mig sällis på teven.
Jaja, det är bara att kämpa på, packa ryggsäcken med erfarenheter, slå klackarna i taket och bita ihop och komma igen. Aldrig hoppa över ån utan tår.

Jävlar vilken ruljans det är på Europas bästa blogg.

/Hank

Kommentarer
Postat av: Emma

söndagar är allmänt jobbiga. =P god natt

Postat av: ellen

ush vad jag hatar dom söndagnätterna.

2007-12-18 @ 13:15:07
URL: http://ellio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback