Kanalkampen

Så var det gjort, jag har sett Göta Kanal 2, Kanalkampen. Det gör jag inte om, aldrig någonsin..
Det är lite samma känsla som när jag varit och sett Gangster, ren avsky alltså. Jag kan inte i min vildaste fantasi förstå hur man kan skapa nåt så dåligt. Jag skär hellre av mig hälsenorna långsamt med en rostig kniv än ser om filmen. Allt var dåligt, precis allt, så man skäms när man sitter och tittar.
Som tur är styrde vi upp den fortsatta filmkvällen med Eastern Promises som istället var lite ögongodis. Cronenberg kan det där med film, lika lågmäld och brutal som A History of Violence och med tokiga maffiaryssar.

Nu kanske det blir nåt avsnitt av Sopranos som jag äntligen börjat se.

Kommentarer
Postat av: ellen

Haaaha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback