Förändringens vind

Nu blåser det nya vindar i bloggsverige.
Efter det brutala påhoppet över min oförmåga att skriva här på bloggen fick jag ta till nya metoder. Min första tanke var ju som ni kanske såg att lägga ner totalt. Men sen kom ett ypperligt förslag som jag inte kunde tacka nej till.
Den verbala elvispen Johansomfan har valt att dela blogguppgifterna med mig, så från och med nu kommer vi samskriva här, vilket antagligen kommer göra succé.

Med en helt ny design, tema skaldjur och fisk, kommer vi husera här dag och natt med inlägg om allt mellan himmel och jord.

Välkomna in i en helt ny värld.
Det är vi som är bloggmaffian.

Kommentarer
Postat av: Musslan

det var fanemej på tiden! starkt tema!

2007-12-16 @ 23:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback