Trasig på Långfredagen

Svullen armbåge, trasiga knän, skrubbsår och allmänt öm. Så är läget såhär mitt på långa fredag, efter en rejäl Mångelfest igår. Eftersom Wally å Livsnjutar´n hade inhandlat otroligt snygga wrestlingmasker i Mexico (Meehiico) så blev det wrestling på hög nivå hela aftonen. Min wrestlingkaraktär, Green Target, var obesvärat den störste fighterna av alla och plockade ner utmanare efter utmanare på ett löpande band. Men som sagt är kroppen nu lite skadad, men reder sig för ikväll smäller det ute i nästa stuga. After-Ski hos Kjella och jag letar nu febrilt efter en fin mundering att ha på mig och just nu ser det ut att lösa sig bättre än väntat.
Annars är det roliga nu att nästa helg ska jag till SVT för att prova kostymer eftersom jag ska vara statist i en kommande dramaserie om Strindberg. Det kommer bli två inspelningsdagar för mig, än så länge i allafall, för jag antar att när de ser mina fantastiska skådespelartalanger så kommer de vilja ha med mig mer. Så alla ni där ute i stugorna som är Tv-junkies, förbered er på en Hankyboom i höst när jag kommer spela huvudroll i antagligen alla svenska serier och filmer. Kanske kan få ta över Persbrandts gamla karaktär Gunvald och lira in några Beckfilmer, det finns ju inte så många.....måste träna lite på att med rasslig röst skrika - Din jävla tjackhora, nu tjallar du annars syr jag in dig på livstid!"
Nä, nu är det dags att värma upp kroppen för öldrickning igen. Antar att det kommer bli en lång kväll.

Kommentarer
Postat av: elsa

men gu va kul de var att se da på max henke! :)

min favvo gunvaldreplik är "Släck cigaretten. SLÄCK CIGARETTEN!!"

hoj

Postat av: Louise

Heeej Henke!!
Surfade runt på nätet och hamnade på bord10:s sida och hittade då DIN blogg.. skoj =) Och då måste man ju lämna ett litet fotspår efter sig :P

Så du håller på att bli värsta skådisen.. hahah! va roligt för dej! Hoppas det går bra... Jag ska hålla utkik i rutan efter dej.

Hoppas afterski-festen var lyckad!
KRAM Louise

2007-04-12 @ 21:34:39
URL: http://louise83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback