Leksaker

image105
Efter en liten utflykt i sexleksakernas förlovade land igår så kom jag över bilden på den här dockan. Detta är Fantasia som med sitt naturtrogna skin kommer ge mycket njutning. Men tänker jag då, om den har naturtrogen skin och man lagt ner mycket tid på att göra sköna " penetrerings tunnlar" som det så fint heter i sexleksakslandet, kunde man inte gjort den lite vackrare? Jag menar, är det bara jag som inte tycker att den här dockan utstråla skönhet och sexighet med sitt halvskalliga huvud och cpögon. Jag blir lite obekväm, men kan ändå inte sluta faschineras av Fantasia. Är det meningen att dockmakaren försökt göra en kopia av kvinnan på kartongen? Jag skulle då påstå att den människan gjort ett halvdåligt arbete och kanske skulle ägna sig åt något annat yrke. Skogshuggare kanske...

Kommentarer
Postat av: ellen

hahaha hon är ju helt vind i fejan

Postat av: Johansomfan

henke... pippdockan va fett skoj førsta 99 gångerna jag læste om den... men nu ær tiden mogen før ett nytt fræscht inlægg... fred

2007-05-10 @ 15:35:08
Postat av: Hanky

ok..det kommer..

2007-05-11 @ 00:11:43
Postat av: ellen

men henke nu får du väl ta och skriva ett nytt inlägg.

2007-05-14 @ 14:43:07
URL: http://ellio.blogg.se
Postat av: moni

HAHAHAAAAAAA!!!

2007-05-15 @ 19:16:31
URL: http://moni.blogg.se
Postat av: perra

Haha, de var ju sjukt bra den där!

2007-06-09 @ 15:55:37
Postat av: Sandra

Hahaha, den var så very UGLY!!!!

2007-06-16 @ 20:36:21
URL: http://lala81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback