Klockan 13

Idag klockan 13:00 så kan man om man vill döda Crazy Frog en gång för alla. Då kommer han tydligen till Valbo Köpcentrum, eller Köpis som man kanske säger i konsumtionsjunkie-kretsar.
Jag har ju bara en liten fråga, hur fan uppträder Crazy Frog? Kommer det vara en halvtjock man i tattig grodkostym som mimar till ljudet av en moped? Det låter ju helt fantastiskt och jag drömmer om en sniperskytt som ligger utplacerad och klockan 13:09, eftersom Crazy Frog är nån minut försenad, slår skytten till och avlossar ett vackert skott och vi slipper höra den där jävla grodans tjat mer. Men jag anar, eftersom folk köper den där totalt värdelösa smörjan nu, så kommer väl säkert en hel uppsjö av minnesalbum, osläppta singlar och annat skit av Crazy Frog. Studio Pop kommer ha ett minnesprogram, en stor blå jävla grodstaty blir uppsatt mitt i Stockholm eller vart fan han nu kom ifrån och folk i alla åldrar fortsätter ha en irriterande och äcklig ringsignal.

Kommentarer
Postat av: elsa

döda grodan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback