Tom

Jag känner mig just nu väldigt tom. Som ett svart hål cirkulerar runt i min mage och slukar allt som finns innuti mig. Inatt såg jag nämligen klart på Scrubs.
Jag la mig i ninjaställning i soffan och såg sedan 10 avsnitt på rad och blev därför färdig med säsong 5. Därför känner jag mig tom just nu, jag kan inte längre ta en paus med nåt och se ett avsnitt Scrubs, besöka JD, Turk, Dr. Cox och alla andra av mina vänner som pålitligt väntar på mig med sina äventyr.

Så idag sitter jag på en stol och bara stirrar ut i luften, har ingen lust att ta mig an något, ingen vilja och ingen glädje. Ser en kråka flyga förbi och tänker genast på The Janitors kråka som kunde göra uppdrag och spela uppstoppad, funderar på att ta en sväng med Andirs vespa som står i vårat garage, men vill du hoppa genom "The Ring of fire" som JD gör med sin Sasha.
Känner mig skadad.
Men även innerst inne lycklig, lycklig över att ha insett att Scrubs är den hittillls roligaste serien som någonsin visats.

Men som jag inte trodde slutade säsong med ett "To be continued"! Så alltså kommer säsong 6, men det kanske dröjer. Men vetskapen att det kommer nya avsnitt får mina mungipor att försöka släpa sig uppåt och jag lutar mig tillbaka och väntar. För jag vet att en dag kommer nya avsnitt att komma till mig. Jag vet inte när, det kan dröja länge. Men jag vet...

Kommentarer
Postat av: elsa

Åh! Kära scrubs! Men vet du, tills säsong 6 kommer så kan du kolla på Weeds. Jäla bra serie faktiskt. Börjar ju i sverige snart men i usa är dom på säsong två. Kolla den I think you will like!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback