Tjorven

Tjorven

Fy fan vad svårt jag har för Tjorven. Nu när Saltkråkan sänds på bästa barnprogramstid igen så händer det att man får se en snutt av denna karaktär. Och jag ryser varje gång hon dyker upp och skriker, tror att hon vet bäst och bara är allmänt jävla dryg.
Det här inge illa ment mot Maria Johansson som spelat Tjorven, utan bara en ren hatförklaring till karaktären Tjorven som ingen nog hade saknat om hon drunknat utanför Saltkråkan sedan Teddy och Freddy kastat i henne i vattnet och sedan kastat sten på henne tills hon sjönk. Det hade kunnat bli världens bästa Saltis-avsnitt, när eftertexterna rullar så ser man Tjorvens kvarlevor guppa omkring medans ett torskstim festar på dom.

Kommentarer
Postat av: elsa

Hon är ganska dryg faktiskt. Men vadå? När går Saltkråkan?? Vilken kanal? Gu va mysigt, måste kolla!

Postat av: Anders

- Oj! Kan denna underbara tös reta någon? Det var mer än vad jag viste. -Ja, jag har bara att acceptera det du skriver. Men varför tycker du så kan jag inte låtabli att undra?

När jag ser henne blir jag varm i hjärtat. En snäll liten flicka med personlighet. Jag hade blivit väldigt fäst om jag hade haft henne i min närhet.

2007-03-01 @ 17:22:24
Postat av: Anders

- Oj! Kan denna underbara tös reta någon? Det var mer än vad jag viste. -Ja, jag har bara att acceptera det du skriver. Men varför tycker du så kan jag inte låtabli att undra?

När jag ser henne blir jag varm i hjärtat. En snäll liten flicka med personlighet. Jag hade blivit väldigt fäst om jag hade haft henne i min närhet.

2007-03-01 @ 17:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback