Tis 12/9 Kl. 10:06

Så var det en ny dag. Nya förutsättningar. Another day another dollar. Undrar hur jag ska lyckas få tag i en dollar idag?
Är trött som fan nu eftersom jag försökte plåga mig att se klart Da Vinci koden inatt, även fast den var dålig. Klarade inte av det utan lät ögonen somna, ska kolla klart på den nu. Synd att dom inte lyckats göra något bättre, jag menar boken var väl inget mästerverk men tokigt spännande ibland, filmen känns bara platt. Det luktar.

Annars blir det nog en Wes Anderson dag idag. Jag har ju min favvis film, The Royal Tenenbaums, så idag ska jag se hans två andra filmer, The Bottle Rocket samt Rushmore. Han har ju även gjort The Life Aquatic men den har jag sett. Fast kanske ska se den en gång till om jag hinner. Kan bli en bra jävla dag.
Skulle egentligen varit ut på promenad, kanske hinner med det om jag är effektiv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback