Tänk om Knut kommer hit!

Igår blev jag peppad som aldrig förr. Det är så här, för att göra en lång historia kort, så har en kamrat hittat en ring. Det är inte vilken ring som helst utan härskarringen, näää, det är det inte, men istället någon slags Nazistring. Det är ett hakkors på den, samt inskriptionen H.Himler innuti den. Frågan är länge hurvida den är äkta eller bara en leksak som någon tappat. Men nu har min vän fått kontakt med ingen mindre än Knut Knutsson! Legenden!
Han blev genast mycket intresserad och vill hemskt gärna undersöka saken närmare. Jag blev genast nervös när jag hörde det här, eftersom jag ska fota av ringen och maila till Knut! Och eftersom vännen som har ringen är Snickar´n så kanske det finns en möjlighet, om Knut vill se den på riktigt, att han kommer hit. Vi kan bjuda på kaffe, kanske någon god kaka.
Ojoj, gud vad spännande!

Kommentarer
Postat av: elsa

Men vem är knut?

Postat av: Steffo T

Tänk att detta kan vara ditt största ögonblick i livet...... Knut Knutsson antikens konung!!!! Kan nog va allas dröm att klämma i sig en nybakt kanelbulle och dricka några glas mjölk med honom. Försök att bli pilsnerkompis med honom, vore helt ultimat!!! Hälsa från mig

2006-09-20 @ 07:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback