Resultatet

Ajaj. Resultatet blev inte så bra i årets val. Det här känns otäckt.

Kommentarer
Postat av: Johansomfan

hjælp! Det hær bertyder førmodligen att vi kommer få en regering innehållande kristdemokrater... fy fan vad læskigt... som att inte fula fredrik med bihang skulle vara nog...

2006-09-18 @ 08:55:50
Postat av: Steffo T

MMMMM njutbart, jag och Millie sprudlar av lycka för denna blåa allians, tror nästan att Millie är gladar än mig. Kan också vara för att jag köpte henne lite anklever att tugga på.....
Nu ska jag tända en fin Hoyo del Monterrey d-corona och ringa Reinfeldt,måste planera hur vi ska regera Sverige!

2006-09-18 @ 12:04:51
Postat av: F. Reinfeldt

Tjæra Hanky!

Jag førstår inte riktigt vad du menar med otæckt?
Ær det månne det faktum att jag pratar med alla på ett diktatoriskt vis, tænk Mussolini (fin man), som får den tilltalade att kænna sig som en 5-åring? I så fall kan jag førstå dig till viss del, eller egentligen inte men jag har i alla fall hørt det førut. Det ær dock inte så lætt att hålla sig på jorden nær man ær så bra som jag. Det ær jag helt øvertygat om att du førstår lille man. Trodde dock att min inoperering av St. Bernhardsøgon skulle ge ett førtroendegivande uttryck.

Med vænlig hælsning!
Herr Sverige Fredrik Reinfeldt

Ps. Nu ska jag låta Gøran (Hægglund) få smaka min pojksnopp samtidigt som Maud trycker upp biblar i hans mansfitta. Ds.

Ps.2 Rekordet ær 14 inbundna læderbiblar Ds.

2006-09-18 @ 15:58:45
Postat av: elsa

Ja det är för bedrövligt. Jag tycker INTE om. Fredrik är otäck och tråkig och tråkig och tråkig och tråkig och tråkig. Göran är åtminstone lite go. Jag röstade miljö, det gjorde nog du med tror jag.

Men. Ja. Du borde Kolla Angels in America. I think you will like very much. Handlar om bögar i NY. Fast lite djupare typ. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback