Ons 13/9

Så var det onsdag då. Idag är det en tripp till Gävle som gäller, blir en tur och retur resa eftersom det är kul i Stockholm nu och det är fantastiskt fint väder. Måste även hålla mig kvar här eftersom jag väntar på lite jobbintervjuer, och då är det ganska dumt att vara i Ockelbo. Så ikväll far jag en sväng till Gävla för att se utställning, det ska bli skoj som fan!

Har fått erbjudande om ett till jobb nu, så det känns bra. Nu verkar det som om det finns lite alternativ, får se hur allt löser sig bara. Det verkar gå helt ok nu.

Fick förresten en helt otrolig jävla länk från Oslo igår. Det handlar om helylle skådisen Ben Affleck, som ska ha en liten intervju på något franskt underhållningsprogram. Jag måste säga, Ben, vilket äckligt jävla as du är. Se och avsky:

http://defamer.com/hollywood/ben-affleck/ben-affleck-teaches-master-class-in-how-to-pick-up-frenchcanadian-chicks-199209.php

Nu ska jag å Röris ut och glida i solen. Det är fortfarande sommar.

Kommentarer
Postat av: elsa

Meh! Äckel-Affleck! Gud!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback