Lista från Elsa

Nu ska jag fylla i en sån här aprolig lista eftersom Elsa utmanade mig. Det var en svår lista nu Elsa. Massa modetjaffs..=)

Vad heter du?
Henke

Vart bor du?
Just nu Enskededalen


När är du född?

1983

Beskriv din stil med 3 ord?
Blandad, skön och tuff. Haha

Vad innebär mode för dig?
Ingen aning.

Vilka är dina favoritaffärer, butiker?
Weekday, Beyond Retro, H&M

Shoppar du second hand?
Självklart.


Vilken är din favoritdesigner?
Ingen aning. Jag själv.


Vad är din favorit i höst?
Min nya jacka och min sjal.


Hur mycket shoppar du för i månaden?
Beror helt på hur mycket pengar som finns.


Dyraste plagget respektive billigaste?
Minns inte, köper aldrig dyra plagg och köper billiga hela tiden.

Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
Varför inte.

Brukar du tröstshoppa?
Ja, det kan vara trevligt. Ofta blir det på Systembolaget.

Högklackat eller lågklackat?
Gärna högklackat men jag får så sabla ont i vaderna efter en utekväll i högklackat.

Vilken är din drömväska?
Den jag såg på Roskilde med Bob på, men dum som jag var köpte jag inte.

Vilket blir ditt nästa köp?
Lite nya tröjor tror jag. Å kanske en mössa.

Favoritblogg?
Bloggfrossa. Å Elsas förstås.

Vilka är dina stilikoner?
Steffo T. Ulltröjor......mmmm

När upptäckte du ditt intresse för mode?
Vilket intresse?

Vad vill du jobba med i framtiden?
Vill inte jobba.

Favoritplagg just nu?
Mina nya jeans. Bra skit.

Favoritaccessoarer?
Hmm..breda läderarband, tumringar, klackringar, bandand..haha. Skämt å sido, så är det nog min sjal. Kanske mina muddar som man kan börja använda nu när det är höst igen.


Kommentarer
Postat av: elsa

Haha jag visste att du tyckte det var lite kul med mode och höga klackar! :) Men jag trodde ullväskan var favvon?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback