Ett år.

Nu firar jag ett år i Stockholm. Det har varit ett förbaskat lämpligt år måste jag säga! Att dela lägenhet med Snickar´s och Röris har varit gräjt och inga större slagsmål eller gräl har inträffat och bara några få klagomål har droppat in. Antar att vi väntar på det rejäla klagandet tills efter vi haft våran utflyttningsfest, då vi ska slå rekordet med 17 övernattare.

Under detta år har jag testat en jävla bunt med jobb. Här kommer en liten lista på vad jag sysselsatt mig med:

*Snickare
*Jobbade en dag i charken på ICA. (men sa upp mig)
*Jobbat i bar/servitör
*Jobbat på Finlandsfärjorna
*Jobbat på lager
*Varit mäklarassistent
*Och nu är jag vaktmästare.

Jag har hunnit klara av en hel del! Nu får vi se hur länge jag blir kvar på jobbet jag har, det verkar sjukligt najs så jag borde klara en en stund i allafall. Jaja, grattis till mig som bott här ett år. Nu blir det choklad!

Kommentarer
Postat av: syster

Hurra hurra hurra! vi ska också äta choklad

2006-09-22 @ 19:06:58
Postat av: elsa

Grattis! Va fort tiden går!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback