En hälsosam inställning

För ett tag sen blev jag helt knäckt när jag tänkte på att det skulle bli höst även i år. Men nu är det andra känslor som spökar, nämligen att det ska bli ganska trevligt. Skrämmer mig lite att jag känner så, det har aldrig hänt förut vad jag kan minnas. Vad det beror på vet jag inte, kanske att sommaren har varit otroligt fin och varm och nu vill man faktiskt sitta inne lite utan dåligt samvete. Det känns ganska bra när det regnar ute, att bara slänga sig i soffan och glo på en bra film. Att lyssna på vacker musik medans vinden sliter ner löven.
Fan vilken märklig inställning men det känns ganska bra.

Nu ska jag dundra igång musikdonet och lyssna på vackra röster och måla lite tavlor. Som ni ska köpa av mig sen.

Kommentarer
Postat av: rapparn

Fett najs.. med tavlor.. börjat måla airbrush henke så då kan vi ha en utbyteskväll.. på lördag där vi kan byta erfarenheter innom de kulturära/konstnärliga sammfrågorna haha ojjoj....
Hösten e icke bra.. men de e bra att du trivs boii ! puss

2006-09-27 @ 16:23:22
Postat av: ellen

Musikdon!! I die!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback