Dagens fynd!

Dagens fynd!

Kände mig sugen på något. Gick ut i köket för att försöka hitta något smaskens och helvete vad jag hittade! I hörnet bakom lite disk fanns BB´s flaska från helgen kvar, ä'ven om det bara är någon slurk i botten så skrek den till mig att jag skulle dricka upp den. Så det här ser ju ut att kunna bli en fin måndagsnatt, snart är det 100 Höjdare och efter det blir det till att sträckglo på antingen Six Feet Under eller Entourage.

Nu hoppas jag bara att svenska folket röstar bättre i dagens val, nämligen att Linda från idol ska gå vidare, fan va bra hon var.

Nä, nu skriker flaskan från vardagsrummet igen...dags att besöka den.


Kommentarer
Postat av: Qaroline

haha trevlig kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback