Bråk med Katten

Idag vaknade jag innan klockan ringde. Det var Katten som var på bushumör och kom in och rev mig i tårna, så det var bara att stiga upp.

46229-40

Det blev kurragömma som blev dagens lek, eftersom Katten älskar att gömma sig fick jag leta varje gång. Men tyvärr är Katten ganska dålig på att gömma sig eftersom den är så stor.

46229-42
Jag hittade den i våran trasiga frys.

46229-43
Jag hittade den i våran tvättmaskin. Då tröttnade Katten och ville göra något annat istället.

46229-41
Vi satte oss i köksfönstret och tittade ut i det dåliga vädret medans vi lyssnade på Lugna Favoriter på radion. Dom spelade Phil Collins. Katten älskar Phil Collins.

46229-44
Sen avslutade vi våran lekdag med att titta på en tuff actionfilm på TV.

Kommentarer
Postat av: Johansomfan

Shit mannen! Du måste gå in på www.blocket.se nu!.. såg en snubbe som sålde sitt liv dær och du ær i STORT behov av ett sådant!

2006-09-19 @ 13:57:14
Postat av: Hanky

Ja, jag lär nog börja leta där nu.

2006-09-19 @ 14:45:33
Postat av: elsa

Men gud va trevligt du och katten hade det! Jag vill också ha en katt. Idag såg jag två kattungar utanför fönstret som var ute och gick med sina mattar och dom var så söta och så kollade dom upp på mig och sa "Ellen, vi vill ha dig som matte!"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback