Vilken kväll.

Nu är det glasklart. Det kan inte bli misslyckat när man sluter upp med Elsa och Linn.
Igår kom dom hit och tittade på Idol och drack vin, sen blev det bestämt att vi skulle gå ut på Linns hak och bli karatefulla. Och det blev vi.
Det var hysteriskt roligt, vi träffade en finsk man som pratade mycket och som även bjöd på öl. Sedan stötte vi på ett gäng från Australien som var här över helgen. Mycket trevliga människor men jag tror dom lessnade lite på oss när vi skulle guida dom till något annat ställe. Det gick på röven och dom gick tillbaka till deras hotell tror jag.
Sedan bröt karatfyllan hos Elsa lös. Inne på 7/11 stod jag lugnt och fint i kassan för att köpa folle, när Elsa började härja om muffins och chipspåsar. Tyvärr åt chipsnegern upp alla våra chips på väg hem till Linn så vi fick nöja oss med bara folle.
Ja, det var en sån där afton som är svår att skriva om. En sån där afton som man alltid vill att en afton ska vara. Nu är Linn brö oxå. Välkommen.

Kommentarer
Postat av: elsa

Tack för en sjuuuukt rolig kväll! Karatefylla på hög nivå! :D
Kolla bilderna på min blogg.

Postat av: Linn

Åå, tack! Jag blir rörd :) Det var verkligen en svinrolig afton och jag hoppas vi kan ha fler karatefyllor tillsammans, haha! Mina medelålders kompisar undrade dock varför det luktade polack i min lägenhet... jag mumlade nåt om flyktingar hos grannen och bytte samtalsämne... KRAM!

2006-10-17 @ 14:56:19
Postat av: Hanky

Haha! Det är skitdrygt när polacklukten sätter sig i väggarna. ber om ursäkt för det! Kram tillbaka!

2006-10-17 @ 18:41:22
URL: http://hanky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback