Värdelös

Just nu är det en väldigt värdelös situation jag sitter i. Måste verkligen hitta en lägenhet inom dom närmsta veckorna, annars är det kört. Det bästa är ju att det finns så mycket att välja mellan, eftersom nästan inga människor söker bostad i Stockholm just nu. Det finns ett överflöd av asbilliga lägenheter som man bara kan välja av raka mellan.
Fäck, jag är trött på det här. Vem fan vill eller kan pynta 8000 i månaden för 18 kvm? Kom igen nu för fan.
Jag behöver ju bara nåt fram till mars eller april sen skiter jag i det här, men just nu ser det mörkare ut än en novembermorgon.
Jaja, nu måste jag fortsätta leta, men jag antar att så fort jag hittar nåt lämpligt så har 150 stycken ringt innan och visat sitt intresse. Skitstad.

Kommentarer
Postat av: elsa

oj vilket elände.
men du. jag har alltid trott att det heter "välja och vraka", men nu ser jag att du skriver "välja av raka"... herregud, hela min värld ställs nu på sin spets. vad heter det egentligen? är det du eller jag eller ingen av oss som har rätt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback