Once you pop

                               46229-67

Så var det söndagkväll igen. Regnet smattrar mot rutan och vi har precis vinkat av Wally som begett sig mot vårat hurtiga grannland. Helgen har varit en succé.
På fredagen var det en lugn kväll, lite käk, en låda vin och det utmärkta "Musikbyrån 10 år" som visades på SVT.
Vi sparade oss till lördagen då vi "poppade" Wallys Cris, samt hällde i oss pils. Sen blev det utgång, det var tänkt Debaser men kön dit var längre än fantasin sträcker sig så vi gick till Båten istället.
Tyvärr var kön dit även den aslång, men vi körde på och ställde oss. Tyvärr igen, efter att ha köat i cirkus en timme så får vi kliva därifrån eftersom Mats var under 23. Skit.

Men det kanske var lika bra, vi drog oss då upp till Medis och in på Debaser Medis, vilket visade sig vara en kanondrag. Där fick vi öl, trevligt sällskap (förutom torsken som var där ensam och tydde sig till oss, även fast Mats satt och ljög skiten ur honom). Jaja, i stort sett en väldig lyckad kväll och en väldigt lyckad helg. Fan vad jag längtar tills i vår, då ska jag banne mig bo mycket, mycket närmare mina kamrater i Oslo.

Och jag sov väldigt konstigt inatt. Vaknade i soffan, i en väldigt obekväm ställning bredvid Wally. Soff-symbios i sin vackraste form. Som ni ser på bilden ser vi ut som ett par fågelungar. Wally visade även hur man gör när man mediterar, sjukligt avslappnad i skräddarställning på vägen till Nirvana.
Nu ska jag dricka vatten och glo serier.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha..galet.... vill ju festa igen därnere gö ! :P

2006-10-23 @ 12:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback