Lista

Ok, jag blev lite sugen på att fylla i den långa listan Elsa hade. Här kommer den.

Favoritplagg i garderoben just nu: Mina nya jeans. Å snart min nya mössa kanske.
Längd: 182 tror jag.
Byter gärna garderob med: Vet inte.
Vanligaste färgen på mina kläder: Mycket svart just nu.
I sommras gick jag klädd i: Bruna tygshorts, vit t-shirt, slip-ins och mina elvis brills.
Men absolut inte i:
Byxa eller kjol: Byxa, även fast jag är avundsjuk på flickor som får ha kjol. Kilt kanske?
Senast utlästa bok: Lunar Park av Bret Easton Ellis. Dålig.
Mig själv med tre ord: Snäll, trevlig och slacker.
Jag tränar: Har precis börjat. Tror rodd kommer göra succe´med min kropp.
Det här är jag bra på: Spela Tv-spel, se på film, bli kär, äta godis. Finns hur mycket som helst.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Japp, i höst blir det fler målningar på min kropp. Är även sugen på en ring i läppen, men har inte bestämt mig än. Är jag för gammal för det?
Musik just nu: Just nu p3´s webbradio med Rockster. Just nu spelas Donnas.
Fisk eller badkruka: Jag är nog fan badkruka. Ligger hellre på stranden och pratar strunt.
Saft eller alkohol: Saft när man äter kakor. Annars alkohol.
Favoritväder: En fin, varm, solig sommardag utan vind.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Mp3, pennapapper och tålamod.
Spelar du nåt instrument: Har spelat piano i några år.
Morgon- eller nattmänniska: Älskar natten. Då tänker jag klarast, får alla mina projekt gjorda samt föder nya ideér.
Sparare eller slösare: Slösare.
Bästa film: Gahh, kan inte säga en.
Tror på liv på andra planeter: Självklart kan vi inte vara ensamma.
Har du några homosexuella vänner: Inge i min närmaste bekantskapskrets. Jag tycker det är en sjukdom. (obs. ironi).
Tror du på mirakel: Nej.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Självklart.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Ingen aning.
Bio eller promenad: beror på vädret.
Är du kittlig: Ja, mina fötter rör ingen.
Snarkar du? Tror inte det, om jag inte är hemskt förkyld.
Rädd för insekter? Ja, spindlar. å skalbaggar. å allt skit som kryper å är äckligt.
Äckligaste insekten: Spindlar....
Det här är jag bra på: Fortfarande massor.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga.
Jag ville bli när jag var liten: Basketproffs.
Vad vill du jobba som nu? Vill inte jobba för någon annan. Vill bestämma själv. Kan själv!
Stökigt eller välstädat? Blir lätt stökigt men jag vet vart allt finns.
Gungar du på stolen? Nej, då kan man ramla baklänges å slå sig.
Saltar du på maten? Om det behövs, inte i onädan.
Gillar du att sjunga? Oja, sjunger jämt i duschen. Måste komma igång med vårat band nu.
Anser du att du är stark? Nepp.
Brukar du sola? På sommaren ja, ibland fusksol men jag blir så röd. Fast jag mår mycket bättre efter att jag solat.

Röker du? Kan slinka ner någon när det fest.
Snusar du? Onico.
Knarkar du? Jag dricker alkohol. Det är en drog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback