Laguppställningen är klar

*ryser*

Här är den alltså, Alliansens "
laguppställning".
Den gamla stofilen Calle Bildt får kliva in och vara utrikesminister, shit, jag visste inte att han var av adel!
Sen är det ju underbart att Folkpartiet tar hand om alla skolfrågor. Att Leijonborg blir utbildningsminister kommer ju inte bli annat än succe´? Nu kör vi betyg från födseln vetja.
Sen vet jag att Wally myser lika mycket som mig när jag ser att våran favvis Göran Hägglund blir socialminister. Det här blir ju kalas det........PANG!

Kommentarer
Postat av: Johansomfan

hmmm... fast jag ær ændå lite avis på kærringen som blev biståndsminister... måste vara det absolut løkigaste av alla vælbetalda jobb i hela værlden.. bara att gratulerta Gunilla Carlsson..

2006-10-06 @ 15:11:37
Postat av: röppan

JA joOo0... man kan ju snacka om de där me politik... men inte med mej... :P

2006-10-07 @ 20:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback