Jobbig lista

Jag tog det här från elsa. skitdrygt var det, jag ångrade mig som fan när jag höll på med det.


Ta närmaste bok, slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Är på Snickarn´s rum, här finns inga böcker.
Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Ett paket med Turkiska vykort.
Vad var det senaste du såg på TV?
Miami Inc.
Utan att se efter, gissa vad klockan är?
fan, jag tittade.
Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
TVn
När var du senast utomhus och vad gjorde du?
Väntade på tåg.
Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
Tradera.
Vad har du på dig?
Jeans å en skjorta.
När skrattade du senast?
Åt Snickarn´s tjat om kaffe.
Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Absolut ingenting förutom färg och damm typ. Skitkul.
Har du sett något konstigt på sistone?
Hmm, inte vad jag vet.
Vad tycker du om den här utmaningen?
Massa frågor, å jag är inte ens utmanad. Fan vad trist jag har nu.
Vilken var den senaste film du såg?
The Black Dahlia.
Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Ge massa pengar till min familj. Sen ut å se världen.
Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Återkommer.
Om du kunde förändra EN sak i världen, utan hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Döda 5 slumpmässiga människor. Neeee, jag vet inte. fan va svårt det här var.
Tycker du om att dansa?
Ja!
George Bush?
Ingen kompis.
Föreställ dig att ditt förstfödda barn är en flicka… Vad får hon heta?
Princess...haha
Om ditt första barn var en pojke, vad skulle han heta?
Prince...haha
Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Självklart, förhoppningsvis blir det snart.
Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Tja Henko, kall öl till vänster.
Vem/vilka vet mest om dig?
Jadu, antagligen wally å steffo.
Gillar du att slåss eller?
Haha, nepp.
Vad ska du göra ikväll?
Blir Sex And The City maraton.
När var du senast riktigt full?
Förra helgen med Wally å Mats.
Är du seriös?
KOnstig fråga.
Vem är snyggast i världen?
En till konstig fråga.
Ska du duscha idag?
Orkar nog inte.
Vad är det för veckodag?
Söndag. Fyyyyyy
Är du uppväxt i stan eller på landet?
Landet.
Har du utländska föräldrar?
nepp.
Gillar du att laga mat?
Japp, fast bara om man har tid på sig.
Vem är bäst just nu?
Jag
Använder du hårspray?
Nepp.
Favoritserie:
Nip/tuck, pb, twin peaks.
Gillar du seriehjältar?
Oja.
Är du bra på att måla?
Ja
Sommar eller vinter?
Sommar. alltid.
Vilken tid gick du upp idag?
09.00 tror jag.
Vem kramade du senast?
Röris mama...haha

Vem pussade du senast?
Oj, det var längesen.
Säger du "kex" eller "chex"?
Kex. chex är för töntar.
Vad längtar du till?
Vet inte. att nån sjukligt roligt ska hända.
Favoritalkohol?
Pils. men även en white russian är fint.
Vad tycker du om ditt utseende?
Ska inte klaga.
Varför fyller du i detta?
Dåligt med andra saker att göra.
Vad heter dina husdjur?
Snickar´n å Röris.

Hur kommer du bo till hösten?
Ingen aning. blir bostadslös om en månad.
Har du körkort?
Ja
Hur gammal vill du vara när/om du får barn?
ingen aning.
Humör just nu?
Lite avtrubbad å seg.
Favoritgodis?
Lakrits.
Är det nåt du absolut inte äter?
kött
Sommarplaner?
tågluff.
Ser du på kärleken som ett misstag?
nä, klart det kan bli misstag ibland, men det är ju pga av kärlek vi existerar.
Det här är jag bra på?
det mesta.

Kommentarer
Postat av: elsa

Även om du tyckte det var drygt att göra listan så kan jag informera dig om att det var jävligt roligt att läsa den.

Tja Henko, kall öl till vänster. (hahaha)

Husdjur - snickarn och röris. (hahaha igen)

Imorron flyger jag norrut. närmare bestämt till arlanda för att därefter ta ett tåg till kära gamla gävle. Tjingeling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback