Fredagens

Dagens lista idag baxad direkt från Elsa.

Dagens klädsel: Rutiga fusk converse, Cheap Monday jeans, Svart T-shirt.
Dagens smink: Inget vågat, bara lite tandkräm i mungipan.
Dagens frisyr: Hade helt slut på frisyridéer idag så jag valde rakat.
Dagens låt: "En dag att bli kär på" med Bo Kaspers.
Dagens händelse: Kanske att jag vaknade och var ganska pigg.
Dagens vill ha: En Medborgarlön.
Dagens sjuka: Att jägare vill skjuta Albinoälgen, a.k.a Blek-Ulf. Låt albinot vara!
Dagens saknad: Samma som varje dag.
Dagens uppoffring: Har inte offrat nåt idag än, förutom att ligga kvar i soffan i morse, dricka oboj och titta på sjuhelvetes massa film.
Dagens humör: Helt ok, känner mig ganska glad.
Dagens godis: Inget hittills, men antar att det blir nåt gott ikväll.
Dagens favorit: Att Steffo kommer imorgon!

Kommentarer
Postat av: elsa

Jag DÖÖÖÖR! Blek-Ulf!! Alltså allvarligt det var det roligaste jag har hört på länge! BLEK-ULF!

Postat av: elsa

Nej för Felicia är faktiskt kär i MIG!!!

Du har blivit utmanad igen, kolla mig blogg. Kram!

2006-10-07 @ 16:21:28
URL: http://ellio.blogg.se
Postat av: rappi

Hurfan kan man döpa en elg-jävfel till Blek-Ulf ? gaalet crazy !!! :P

2006-10-07 @ 20:09:08
Postat av: rappi

ÄLG förfanda.. jefla attans... bananer !!

2006-10-07 @ 20:09:48
Postat av: elsa

Okej, jag erkänner, jag stängde av efter 20 minuter så jag har inte ens sett hela filmen. Men jag tyckte den verkade trist.. Haha, kanske måste ge den en till chans. Gör en lista nu då!

2006-10-07 @ 22:22:25
URL: http://ellio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback