Filmer

Favoritfilm:
Kan jag nog inte svara på, finns ju så många bra filmer.
Favoritskådis, manlig:
Är ju väldigt svag för Johnny Depp, men Zach Braff är även han väldigt bra. Å Peter Sellers.
Favoritskådis, kvinnlig:
Men va svårt det här är. Gillar Nathalie Portman,
Pinsammaste scen:
Allt i The Office. Speciellt när David Brent ska dansa för alla. Mår illa bara jag tänker på det.
Sämsta film:
oj, samma här, finns massor. Men 8 mm 2 kan nog ligga högt på den listan.
Den här filmen gråter jag till:
Moulin Rouge.
Mest överskattade film:
Bond.
Att den här skådisen får göra film är ett mirakel:

Dom där tvillingarna. Från Huset fullt.
Roligaste filmen jag vet är:
Hmm..Napoleon Dynamite är ju kalas.
Världens mest onödiga uppföljare:
8 mm 2.
Den här filmen ändrade jag uppfattning om andra gången jag såg den:
Fear and Loathing, först tyckte jag den var bra. Sen heeelt underbar.
Den här skådisen är jag lite hemligt kär i:
Nathalie Portman.
Senast sedda film:
The Devils Weras Prada.
Vad handlade den om?
Om en assistent på en modetidning. Mycket bra.
Den här filmen är egentligen inte bra, men jag gillar den ändå:
Cocktail, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback