Fäck, jag gör en till.

Fäck, jag har lite tråkigt just nu så jag baxar en lista till å fyller i.

Är du vegetarian? Japp, eller, jag äter fisk och skaldjur.
Om nej, varför inte?
Hur många har du dejtat? Vad är dejt?
Har du nåt jobb? Japp, jag är "The Janitor".
Om ja, trivs du med det? Japp, det är helt ok!
När gjorde du senast något riktigt dumt? Hmm..var nog för två dagar sedan.

Favoritfik? Fikar väldigt sällan, men senaste var på Wurma. Det var fint!
Vad tycker du om sex före äktenskapet? Det är väl upp till var och en.
Projekt just nu? Massa. Bok. Dikter. Bilder. Serie. Se alla Sex and the city.
Barndomsidoler? Michael Jordan.
Vad tycker du är äckligt? Spindlar
Vad har du på dig just nu? Svarta jeans å svart t-shirt. Sen när jag går ut så blir det även svart jacka, svart basker och svarta muddar. What!
När och var grät du senast? Var nog ett tag sen jag grät riktigt. Vattniga ögon förekommer oftare.
Vem
hånar du? Alla.
Vem delar du mest minnen med? Alla mina vänner och min familj.
Vem stör du dig på? Oprah.
Vem gosar du med? Katten.   =(

Vilken
tidning läser du? Rocky, SD.
Vilken buss åker du oftast? Åker nästan aldrig buss. Ska vara sgs-bussen då, annars blir det tub.
Vilken frisyr har du?
Minimal.
Vad gör du nu?
Sitter på jobbet och ser upptagen ut.
Vad gör dig till en bra människa? Jag är snäll och klok och vill ingen illa.
Vad gör dig till en dålig människa? Jag tar inte vara på allt som livet ger.
När spydde du sist? Några veckor sen, Sebbes fel, och den där dumma båten Patricia.
Är du en bra flickvän? Inte flickvän, men jag är nog  en helt ok pojkvän.
Vad vill du helst ha nu? En hemlig sak och en vinst på triss.
Är du flörtig?
Det tror jag inte.
Dagens sång? " Come pick me up" med Ryan Adams.
Vill du hångla? Varför inte..
Favoritkaka? Oj, svårt. Mammas äppelkaka.
Lyssnar på nu? P3, Christer-Din vän i etern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback