Det känns konstigt

Idag började jag träna. Eftersom jag kan träna gratis på jobbet känns det väldigt dumt att inte utnyttja detta, så idag tog jag tag i det. Fy vad tråkigt det var, men jäkligt skönt. Så nu känns det lite konstigt i armarna.
Jag har ju för böveln inte tränat på jättelänge, utan verkligen slappat till mig. Nu ska jag i allafall försöka köra lite kondition efter jobbet några dagar i veckan.
Så jag kan dricka öl med gott samvete sedan.

Det börjar även verkligen bli dags att hitta ny bostad, eftersom vi snart bara har en månad kvar här. Vet inte alls hur det kommer bli nu, om Snickar´n tänker köpa bostad, eller om han vill bo samboliv igen. Jag orkar nog inte vänta så länge på hans beslut. Ska börja leta efter ettor och rum imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback