Dagens roliga

Jag måste gömma mig bakom datorn här på mitt skrivbord. Det är nämligen något som får mig att skratta väldigt mycket nu. Det är datakillar, eller rättar sagt en IT-support-man. Har lagt märke till att IT-support-männen använder väldigt mycket roliga uttryck och idag brast det.
Jag kan verkligen inte hålla mig när en man i 40-års åldern använder ordet "sick". Som i meningen:

" Den här videsnutten är sick bra alltså"

eller:
" Jäklar, den här filen är sick stor"

Och precis när jag skriver detta får jag höra honom använda ordet "power" i en mening också. Det här är en guldgruva.

Kommentarer
Postat av: elsa

haha. han var rolig. :)

Postat av: Anonym

Har man ett bra jobb om man, med en knapp halvtimme kvar på jobbet, ær så sjukt uttråkad att man inte ser slutet på dagen... man ræknar i millisekunder.. funderar på att spola ner mig sjælv i toaletten... kan ewan kan jag... tror jag har samma abstinens.. min kanske ær lite mer svårdefinierad dock.. har inget stort heroinmissbruk direkt... fan det regnar... 20 min kvar... hur många sekunder ær det?? hej då

2006-10-05 @ 15:37:49
Postat av: Johansomfan

det var jag som sitter hær med en vass brevkniv framfør mig som skrev.

2006-10-05 @ 15:39:03
Postat av: Hanky

Jag skulle säga att du har fel jobb. *Klappar dig på axeln broder*. jag vet känslan. Hang in there.Eller säg upp dig. Det är kul!

2006-10-05 @ 16:30:19
Postat av: rappish

hahaaaaa söön kille ska oxå köra svengelska å förkortningar när ja blir gammal........... OOoops ja e ju gammal... :P haha äsch da.. :D

2006-10-05 @ 23:44:07
Postat av: Johansomfan

Otroligt vad en bokstav kan gøra skillnad..
Från en datafil innehållande rørliga bilder till en alldeles galet fruktig blomma... Videsnutt...

2006-10-06 @ 10:58:19
Postat av: Hanky

Jag vet, fan vad jag hatar att missa bokstäver. Har kommit på mig själv, du är ju även påpekat det ett flertal gånger att jag missar hela ord ibland! Sjukligt obekvämt.

2006-10-06 @ 12:15:32
Postat av: Hanky

Titta! Nu skrev jag fel igen. Är för stressad med tangenterna tror jag.

2006-10-06 @ 12:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback