Dagens musik

Sitter framför en dator och registrerar paket, då genom den fantastiskt uppfinningen Webbradio spelas den gamla slagdängan " När hela världen står utanför " med Jumper. Vilken fantastisk låt!

Fast idag är det ändå annan musik som gäller. Här är låtarna som rullar varma i min mp3:a idag:

"Come pick me up" - Ryan Adams
"Bloomed" - Richard Buckner
"Suicide Medicine" - Rocky Votolato
"Llevale Mi Canto" - Sergent Garcia
"Headache" - Promoe

Plus massa andra låtar. Men nu måste jag jobba annars blir det inge bra.

Kommentarer
Postat av: elsa

Hoj hoj, imorgon sätter jag mig på tåget till sthlm. Pilates var väldigt skönt och man blev svalappnad efteråt. inte så jobbigt, bara lite jobbiga muskelövningar ibland. jag ska gå igen för jag gillade det. prova! Öl på fredag då! :D hoj hoj!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback