Dagen efter

Så var helgen slut och firandet över. Idag går allt lite i slow-mo och jag har något litet fel på balanssinnet, annars känns allt prima. Det blev utgång och tokdans till 80-talstema och det var sjukliget roligt, synd bara att det var i världens varmaste källare så efter ca 30 minuters tokdans så var man apsvettig och nära att svimma. Men det var bara att köra på. Dit ska helt klart Steffo med nästa helg om han är där. Är det samma tema så kommer det utan tvekan bli en rejäl dansbattle på det golvet.

Nä, nu är det dags för soffläge igen. Försöka kväva lite ångest över att börja jobba imorgon. Här får ni lite ögongodis.

46229-51
Jag bakade en tårta med choklad på. Den blev platt och konstig.

46229-52
Snickar´n och Röris bräckte mig rejält i tårtbyggandet. Deras utmärkt byggde frukttårta tog hem första priset och var gästernas favorit.

46229-53
Så här ska det vara på ett kalas! Brinnande tårtor!

46229-54
Jag fick hela vardagsrumsväggen tillägnad mig igår. Erika fixade utsmyckningen.

46229-55
Det här fick jag i present av Pontus och Eve. Godis. Hmmm.

46229-56
Jämt ska Sebbe å Ricky bråka om strumpor. Och jämt hamnar Pontus mittemellan.

46229-57
Tokroliga Louise kom med väninna. Jag fick polkagrisar i present! Mycket trevligt!

46229-59
Dr.Molnå kom. Det var riktigt roligt! Han gjorde grymma ekvationer för Ricky, om adrenalin och fyrkantigt levande. Även Rappish kom från O-town, fast här ser man inte huvudet på honom, han är ganska lång och Dr.Molnå sitter ner, då är det svårt att få med båda.

46229-58
Idag, söndag, blev det sushi. Det var viktigt.


Kommentarer
Postat av: rappish

Galet att man e för lång alltså :P

2006-10-02 @ 12:29:07
Postat av: elsa

Asså det var inga dåliga tårtor ni rörde ihop eller! :) Va kul att din dag blev lyckad! Kram!

Postat av: Johansomfan

hahhaha.. jag læste galen dansblatte... såg stefan framfør mig.. sinnessjukt roligt...

2006-10-03 @ 11:55:52
Postat av: Johansomfan

menade rejæl... still funny..

2006-10-03 @ 11:56:32
Postat av: Johansomfan

Føresten kan du ju førsøka lura nån annan att det var sushin du tog kort på din skitiga hund ;)

2006-10-03 @ 15:51:22
Postat av: Hanky

haha

2006-10-06 @ 12:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback