Vad ska man säga?

Ja, vad fan ska man säga? Helt underbart kanske? Magiskt? Sjukt überbra?

Igår var det söndag och jag avnjöt söndagen som man egentligen alltid borde göra. Med en rejäl karatefylla, rock samt zigenarpunk.
Det värmdes upp hemma hos Robban med Mötley samt massa Danko Jones, det slank ner två flaskor whiskey, några öl och en lussekatt som hans vackra fru precis hade bakat. Sen bar det av till Berns och adrenalinet bubblade, äntligen skulle jag få se Gogol Bordello igen. Jag har gått och skrikit "Start wearing purple" i flera veckor nu så det var skönt att verkligen få skrika av mig igår. Och det var precis så bra som jag föreställt mig. Inte lika bra som på Roskilde, men helt klart så bra att jag bara ler så fort jag tänker tillbaka på konserten.

Upptäckte att jag blev som en groupie igår. Som en beatles tjej som gallskriker så fort en lugg syns till. Detta eftersom jag vaknade med hela min överkropp täckt med spritpenna. Det är folk från Gogol Bordello samt Danko Jones som skrivit på den. Mest stolt är jag över texten över bröstet där violinisten från Gogol skrivit " Think morally, Fuck orally". Ska lägga upp en bild ikväll. Plus att jag har en knapp från Eugen Hütz byxor som Robban slet loss och gav mig. Snällt. Jag är en groupie.

Så nu är det arbete, har fått i mig ca 3 timmar sömn och jag tror jag dör snart, men det är värt det. Utan tvekan. Jag kan må så här varje dag om jag får se Gogol varje kväll. Nu ska jag dricka cola, gömma mig bakom datorn och må bra. Ska avsluta med och skriva det Robban har tatuerat på armen. Ett bra citat.

"Konsten för konsten,
 Livet för livet"

Kommentarer
Postat av: ellen

Nämen oj! Groupie! haha. Kände mig lite som en groupie när vi var på J5 också, men det är nästan lite pinit.
Nej, inget glitter än. Men jag drack bara en sån cider så det blev ju utblandat med allt annat som rann ner, men om man dricket bara sånna hela kvällen så borde man ju kissa glitter tillslut. du får testa.
:P

Postat av: Moni

vaaaaa, har DANKO klottrat på din bringa?!? jag är grön av avund. mina pussar från brant bjork försvinner där i min misär över att danko inte kladdat med spritpenna på min body.... :(

2006-11-28 @ 14:13:59
URL: http://moni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback