Tidig morgon

Framflyttad "börja-jobba-tid". Från och med idag är det klockan 8 som gäller. Astidigt.

Men som tur fick jag smaka på alkoholen i lördags. Impulsivt drog jag till Blackeberg, spelade Buzz och blev bjuden på öl. Sen blev det ett märkligt ställe vid Stureplan. Även fast jag lovat mig själv att inte befinna mig där på kvällar så blev det nu så ändå. Stället vi var på var till för 2:sorteringen skulle man kunna säga. Alla som inte är tillräckligt creddiga, eller som den mesta delen som var där, blonda små tjejer som inte har åldern inne för dom heta ställena. Men fäck it, det serverades öl, Krallan var på topp humör och det var ändå helt ok.
Så äntligen fick man känna sig sådär ruskigt dålig på söndagen. Vi vaknade, släpade oss ner till ica och handlade julmust, frukt och smågodis. Sen var det Top Model.

Och nu kanske det kommit ett bananskal framför mina fötter. Hoppas jag lyckas få min fot på det och glida iväg. Räkmacka. Kom igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback