Spännande tider

Nu verkar det hända lite grejer här. Förutom att jag håller på att rasa ihop här på jobbet pga av en asjobbig förkylning.
I helgen sker ju flytten. Det mesta från Poppelgården ska rensas bort, köras iväg och städas upp. Mycket jobb och jag bävar. Speciellt eftersom jag knappt orkar lyfta ett A4-blad nu. Men det som verkligen blev lite spännande var att en kvinna ringde från Spanien till mig. Jag har sökt ett jobb där och nu vill dom ha en intervju med mig. Spännande va!?

Det verkade ju faktiskt ganska lovande, hon frågade när jag kunde börja och lite såna grejer. Så nu ska jag bara vara trevlig i en telefonintervju på Tisdag, måste även höra mig för lite hur allt där fungerar och om man verkligen klarar av att leva på lön osv. Men jag blev pirrig i magen nu. Tänk om jag bor i Barcelona nästa år. Spännande tider minsann.

Kommentarer
Postat av: ellen

Oj! Barca! Vad är det för jobb du har sökt? Hoppas du får det! Och vart ska ni flytta? Blev det ettan eller trean?

Och nej, jag dagdrömmer inte, det har det faktiskt sådär bra på min vfu. Det var apkul att blåsa glas! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback