Så det gör ont

Fy fan vilket väder. Som ett knytnävsslag i mellangärdet slog det till, blev askallt och nu flyger snön omkring utanför. Det var nära att jag avled imorse i väntan på tunnelbanan. Det sved i ansiktet, fötterna skrek efter värme och själen försökte slita sig ur min kropp för att så fort som möjligt ta sig till Arlanda och första bästa plan till solen, palmer och romåcola.

Det här funkar bara inte. Det är första dagen med snö idag, det är 1 november, och jag är redan så jävla trött på det här.

Kommentarer
Postat av: SteffoT

Visst är det skönt med det här underbara vintervädret! Så mysigt att pälsa på 50kg kläder och fortfarande frysa! Som Madonna sjunger precis nu medans jag skriver detta "we need a holidaaaaay, it would be soooo NICE!" kram på're snuffsan nu ska jag rasta Millie

2006-11-03 @ 08:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback