Nya tatueringar?

46229-82

46229-81

Så här såg jag ut när jag kom hem. Ja, jag vet. Det är lite högstadiekänsla över mig men fan va kul det var.
Kom på att jag var förbaskat omständig igår oxå. När allt var slut och vi skulle hämta våra jackor gjorde jag den fasansfulla upptäckten att min "jackbiljett" försvunnit! Blev bestört, tänk om någon hämtat ut min jacka och tjuvat den! Fick således stå och förklara hur min jacka såg ut, vad det var för saker i fickorna på den och tillslut, efter ett bra tags letande av personalen fann dom den! Hysteriskt skönt tänkte jag, att inga tjuvat! Slänger på mig jackan och traskar ut, tar upp plånkan för att räkna pengar och vad ligger där? Jo, min "jackbiljett". Hade stoppat den i plånkan så den inte skulle komma bort. Bra där Henke.

Kommentarer
Postat av: sister brö

hahaha, du är tokig du.

Jo. Precis. Sugen funkade så att det var rör överallt och så sögs man igenom rören i superfart vart som helst man ville. Det var ju faktiskt en jävligt genial idé! Vi får snacka med nån fysiker om den. Kanske är det nån som vill försöka sig på att göra sugen till verklighet! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback