Make-Up Artist

Då har man överträffat sig själv ännu en gång. I lördags var det Halloweenpartaj hemma hos Rappish, och självklart skulle det sminkas och donas. Tyvärr hade vi inte lagt ner så mycket tid på förberedelserna så det fick bli lite improv. Men som vanligt spöade vi skiten ur sminket och blev sjukligt nöjda med våra verk.

46229-76

Festen hos Rappisch gled på bra och det var fantastiskt roligt. Lokalen han har är ju helt jävla otrolig och borde öppnas för allmänheten. Även Rappish himself hade gjort en egen mask som var grym, och med sin hemmagjorda motorsåg var han kvällens konung.
Efter förkröket var det dags för Baren, dit det var otroligt längesen jag var och hälsade på och det mesta var sig likt där. Många av människorna där fungerar som inredning, men det är fantastiskt roligt att träffa alla bra Bord10-människor, samt en del annat löst folk.
Iallafall var det en bra helg, och tack för festen Rappi.


Fler bilder borde finnas här snart!

Kommentarer
Postat av: elsa

Henke, hatten jag fick av dig ska vara med på körkonserten på lördag. Några tjejer ska sjunga en låt och då ska dom ha coola hattar på sig, så en ska få låna din. Tänk vilken tur att jag hade en sån fin hatt va? :)
Va duktiga ni var med makeupen förresten!

Postat av: Linn

Hallå! Oj, vad du såg läskig ut nästan. Lyckad sminkning må jag säga! :) Hoppas allt är bra med dig Henke! Kram från Linn.

2006-11-07 @ 11:06:44
Postat av: evelina

ooh scary! ^^,

2006-11-08 @ 20:20:46
URL: http://HTTP://MISSEVELINA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback