Läskigt

Stod på tunnelbanan nyss. Lyssnade musikdon och halvsov. Mittemot mig stod en tjej, även hon med musikdon. Jag stod och såg ut genom fönstret men hade tjejen mittemot i ögonvrån när jag plötsligt ser henne rasa ihop. Det var tamejfan hur läskigt som helst, hennes ögon åkte upp så bara hennes ögonvitor blev kvar, sen rasade hon ihop, vek sig liksom.
Två män som stod precis intill henne kastade sig genast ner för att hjälpa henne, hela vagnen blev tyst och tittade på den stackars flickan. De 30 sekunderna som hon var livlös var sjukligt jobbiga, men som tur var vaknade hon till igen. Det var bara en svimmning. Förvånad, omtumlad och rädd reste sig flickan upp och kunde hämta andan.

Men jag lovar, det såg verkligen ut som att hon blivit tagen av Djävulen. Det var min första tanke, nu jävlar måste vi köra en exorcism. Såg bilden framför mig hur hon reser sig upp men vita ögon, börjar klösa sig själv i ansiktet och ropa några läskiga saker baklänges. Det var tur att hon vaknade till innan jag hade hunnit börja skrika efter vigvatten, biblar och kors.
Men som tur var svimmade hon bara, men det var fortfarande läskigt.

Kommentarer
Postat av: Moni

ja gogol bordello var ju grymt roliga!!!
(vilket språk sjöng de på egentligen? hehe)

Postat av: Moni

din blogg är riktigt kul förresten :)

2006-11-28 @ 14:15:57
URL: http://moni.blogg.se
Postat av: cassandra

oh shiat, lite mycket skräckisar har va? (;

MEN FYFAN VA LÄSKIGT!

2006-11-28 @ 21:49:05
URL: http://cassandrasmode.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback