Joorå, såå att

Då har man varit som man ska vara. Tagit mina manlighetspoäng för året.
Jag har bytt däck.
Eller, jag ska vara ärlig, Röris bytte däck medans jag tittade på. Men jag var fan delaktig, fick olja och annat skit på mig, lärde mig att sätta domkraften vid sparklådan och skruvade loss muttrarna efter att Röris skruvat lös dem.
Joorå, såå att...sen kändes det fint att komma in i värmen, efter att ha varit ute i kylan och mekat lite med bilen. Åt lite grönsakssoppa och såg det det underbara julavsnittet av The Office ännu en gång. Det är helt fantastiskt vad bra det är, hela serien är ett modernt mästerverk som får mig så glad.

Imorgon är det fredag, sen har man avverkat en 100 procentig arbetsvecka och då bär färden av mot Ockelbo där maskerad kommer att gå av stapeln. Peppad som fan för att sminka mig lite nu.


"Man ska inte skratta i djungeln, för då kan fienden höra dig"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback