Helvete

Det var en sak jag verkligen inte ville ha. Jag sa det till Röris när skulle åka och titta på våran nya lägenhet, hoppas verkligen inte det är en sån där jävla sittdusch! En sån som sitter ovanför toaletten och är tänkt att spara plats. Jag tycker det verkar helt fantastiskt jobbigt att behöva duscha tillsammans med toaletten varje gång.

Röris åkte iväg. Kom hem. Skrattade när han visade bilder från lyan. Jag bröt ihop.

Sittduschen

Jag kan inte förstå vem som kommit på det här. Så jävla bökigt och klurigt. Är tanken att man ska spara plats samtidigt som man sparar tid? Man kan ju kombinera toalettbestyren med duschning, helt underbart tänkt. Jag skulle verkligen vilja leta upp den här personen som kläckte den här underbara idén, hänga upp den i ett träd och kasta kastanjer på den.
Fan vad jobbigt det där kommer bli. Jag vill inte toaduscha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men herregud vilka idioter!! vad är det för jädra påhitt?

Postat av: Moni

har aldrig sett en sån dusch i hela mitt liv (thank god), vad fan ska det föreställa? när är lägenheten byggd? på 1700-talet?

2006-11-28 @ 14:11:19
URL: http://moni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback