En månad till Aftonen

Exakt en månad kvar till julaftonsmorgon, renar, tomtar, gröt och granar. Som en heroininjektion av mys ska vi bara se på TV, rå om varandra och grisa i oss mat. Men det ska bli förbaskat skönt! Verkar som jag får ledigt i mellandagarna, så det blir en liten vintersemester. Nu ska det bara bestämmas om jag ska till Oslo eller Bord10-fest på nyår. Inget lätt val. Och så kommer ju Wally vara hemma över hela julen, även Steffo kommer även sväng, detta får mig att dra på smilbanden idag.

Den här helgen ser ut att bli hård. Ikväll en liten ferre i Solna och kanske utgång. Imorgon ska jag kanske ut med C och fira att hon blivit dumpad, att hennes namnsdag var i veckan och att hennes hår inte är tarmfärgat längre. Och på söndag är det uppvärmning klockan 16.00 hos Robban innnan det bär av mot konsert. Tänker lite på hur måndagen kommer kännas men slår bort den tanken snabbt. Nu åker vi.

trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback